top of page

Bordtennis er i gang

  • Forfatterens bilde: Simon Nilsen
    Simon Nilsen
  • 14. okt. 2025
  • 1 min lesing

13 Januar  2025 • Nyhet


Ny uke, nye muligheter! Denne mandagen sparket vi i gang bordtennisgruppen vår sammen med IL Fjellkameratene. Så gøy å se ungdommene engasjere seg, lære og utvikle ferdighetene sine!


Det er fortsatt plass til flere, så hvis du er klar for å lære, ha det gøy og utfordre deg selv, er det bare å bli med! Send oss en DM eller meld deg på via vår nettside. 


Vi sees!

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Soundcamp 10-12 april på Tunepark

Tre dager. Masse talent. Enda mer energi. Fra 10.–12. april samlet vi en gjeng kreative ungdommer til Sound Camp – et låtskriverkurs i regi av Springbrett for ungdom. Og for en helg det ble! Her fikk

 
 
 
Seiling med Fjordfun

Hvis noen lurte: ja vi er offisielt blitt sjøfolk nå! En helt fantastisk ettermiddag med Anita, Fjordfun og den herlige gjengen i Springbrett for ungdom - vi dro ut på bøljan blå som ekte kapteiner (e

 
 
 

Kommentarer


bottom of page